ההוצאות כוללות, בין היתר, הקצאת תשלומים בעד השכרת המקום, הוצאות כספיות בעד שיפוצים כדי להתאים את המקום לייעודו החדש, וכן הוצאות עבור רכישת מכונות, חומרי גלם, ציוד היקפי וכיוצא בזה, לרבות הקצאת תקציב נוסף עבור הריהוט, המחשוב והציוד המשרדי שכולל כסאות, שולחנות, דלפק קבלה, ארונות אכסון, כונניות, שרת, מחשבים ומדפסות.
יזמים חדשים רבים מעדיפים לרהט ולאבזר את המשרד בריהוט ממותג ובמחיים מרקיעי שחקים, אך עשויים לגלות מאוחר מידי שהם אינם ערוכים באמת לכל אותם ההוצאות הללו.
המומחים מבית חברת סופר דסק, המתמחה בייבוא, פתחתם עסק חדש? החלטתם להרחיב את עסק הקיים? מחפשים ריהוט משרדי זול, כזה שלא יגרום לכם לפשוט רגל, אבל שבמקביל יהיה גם פרקטי, נוח ומרשים? פתיחת בית עסק או הרחבת עסק קיים כרוך לרוב בהוצאות כספיות רבות. ר ושיווק ריהוט משרדי, מסבירים שפער המחירים בין ריהוט משרדי יוקרתי ממותג לבין ריהוט משרדי זול ופשוט עשוי לעתים להיות משמעותי במיוחד ולהגיע לסכומים של מאות ואף אלפי שקלים, כשבמקרים רבים, איכותו של הריהוט המסווג כ"ריהוט זול" אינו בהכרח נופל באיכותו מהריהוט היוקרתי הממותג.
מבית סופר דסק מציינים שהדרך המקובלת כיום לחיפוש ולהזמנת כל מוצר, לרבות ריהוט משרדי, נעשית אמנם על פי רוב, דרך האינטרנט, היות ומדובר באופציה שהיא זמינה ופשוטה ומתמיד. עם זאת, מומלץ שלא להסתפק בבחינת תוצאות החיפוש שהתקבלו לאחר ההקלדה בגוגל ולבצע את ההזמנה מבלי לטרוח ו"לקום מהכיסא", כפי שמקובל בעידן העכשווי, אלא לגשת באופן פיזי אל המקום במטרה לבחון את הריהוט ולהבטיח שרכשתם בצורה נבונה.
אחת הדרכים הנבונות לרכישת ריהוט משרדי זול ואיכותי ובמחירים אטרקטיביים היא איתור חנויות המאפשרות הרכישה של רהיטים מתצוגה או שמציעות רהיטים במבצע לצורך החלפת הקולקציות בקולקציות חדשות.
בין המבצעים החמים מבית סופר דסק ניתן למצוא פינת המתנה חד, דו או תלת מושבית מדגם אוקיינוס עם ריפוד PU שחור, וכן שולחן המתנה דקורטיבי מזכוכית דגם שקד במידות שונות, כמו גם כסאות מנהלים ארגונומיים ומפוארים במיוחד, שכוללים ריפוד PU שחור ומתאפיינים במשענת גב גבוהה לתמיכה אופטימלית בגב התחתון, מנגנון סנכרוני וידיות מרופדות.
בדרך זו אפשר לרכוש את כל הריהוט הנדרש למשרד, באיכות גבוהה ובמחירים סבירים, החל משולחנות לחדרי ישיבות ושולחנות מחשב, דרך כיסאות מנהלים אורתופדיים מפוארים, ועד לכונניות, ארונות ודלפקי קבלה.
מחפשים ריהוט משרדי? הטיפים שיחסכו לכם הרבה מאוד כסף
בין אם הנכם בעלי עסק חדש, מעתיקים את המשרד למקום אחר או שהחלטתם להעניק למשרד הקיים טאץ' של רענון, שאז קרוב לוודאי תידרשו בשלב כלשהו לתת את הדעת בכול הנוגע לריהוט משרדי. המומחים מבית חברת סופר דסק מעניקים כמה טיפים שעשויים לחסוך לכם הרבה מאוד זמן וכסף בשלבי סקר השוק, הבחירה והרכישה.
אחת מהסוגיות הראשונות היא לגבי סוג וכמות פרטי הריהוט כמו כיסאות משרדיים, כיסאות מנהלים, כיסאות לחדר ישיבות ואו פינת המתנה, שולחנות מחשב, שולחן לחדר ישיבות, דלפק קבלה, ארונות, שידות ופתרונות אחסון נוספים. על פי רוב, ההתקשרות עם ספק רהיטים אחד יכולה להוזיל את העלויות ביחס לפיצול ההתקשרות עם כמה חברות שונות.
לעתים קורה שיצרני הריהוט אינם מחזיקים בכל מגוון הרהיטים להם אנו זקוקים, או שהצעת המחיר של יצרן מסוים תהייה נמוכה משמעותית בגלל ייצור מוגבר של פריט ספציפי, לפיכך שווה לבחון את כול האפשרויות בטרם הזמנת ריהוט משרדי מחברה כזו או אחרת.
שאלות נוספות שעשויות להתעורר הן האם להסתייע במעצב פנים או לוותר על השירות כדי לחסוך בעלויות והאם לרכוש ריהוט יוקרתי או שמא להסתפק בריהוט משרדי סטנדרטי, ובפרט כשמדובר בעסק מתחיל עם תקציב מוגבל.
בעניין זה, חשוב להגדיר את התקציב מראש כדי למנוע כניסה להרפתקה מיותרת. כמו כן, שירותי עיצוב פנים אמנם כרוכים בעלות נוספת, אך כדאי לקחת בחשבון שמעצב פנים יכול לסייע בתכנון נכון ושימוש יעיל וחסכוני באביזרים וחומרים.
באופן כללי, אין נוסחת פלא שבאמצעותה ניתן לסווג ריהוט משרדי בקטגוריית הריהוט היוקרתי. זה יכול להיות ריהוט של מותגים בינלאומיים, ריהוט מעוצב וחדשני ואו כזה המיוצר מחומרים, טכניקות או גימור ייחודיים. יחד עם זאת, כיום אפשר בהחלט להגיע לתוצאות מרשימות מבחינה עיצובית, תוך כדי עשיית שימוש בחומרים זולים יותר, דבר שעשוי להוזיל משמעותית את העלויות.
ניתן גם לחסוך בעלויות על ידי בחירת ריהוט במידות סטנדרטיות, ויתור על פרטי ריהוט מיותרים שהשימוש בהם מוטל בספק, על רכישת גופי תאורה יקרים ובלתי שגרתיים וכן הלאה. על מה מוטב שלא לחסוך? בכיסאות ארגונומיים לעובדים. כאן מדובר בנוחות ובבריאות של העובדים, מה שמשפיע ישירות על תפוקתם, ובפרט לאור העובדה שהפרש המחירים בין כיסא זול לכיסא ארגונומי ממילא אינו גדול.