התחום של ריהוט משרדי הוא תחום שכיום, כל מנהל של משרד אשר מכבד את עצמו ואת עיסוקו – יודע כי אסור לו לזלזל בו. ריהוט למשרד בא למלא פונקציה שהיא מעבר לנוחיות של העובדים (למרות שגם בפונקציה זו יש להתחשב ואסור לבטל אותה כלל וכלל). כשם שהריהוט הביתי שלנו בא ללמד את אורחינו את צורת החיים האישיים שלנו – כך ריהוט של משרד בא להראות ללקוחות ולשותפים שלנו מה הסגנון שהעסק שלנו משדר. בעל עסק אשר לא ידע להתאים את הריהוט המשרדי המתאים לסגנון העסק שלו – עלול למצוא את עצמו מפסיד פעמיים – גם כי הוא קנה ריהוט למשרד לא מתאים, וגם כי הדבר עלול להשפיע על כלל העסק שלו בכך שהמסר הלא נכון ייקלט במראה המשרד.
מובן כי הריהוט המשרדי איננו דבר אחיד. אמנם אנו נוטים לדמיין בראשנו ריהוט של משרד כריהוט בעל מראה מתכתי ואחיד (ואכן, סוג זה של ריהוט משרדי יכול להתאים לעסקים רבים!), אולם ברור כי אם העסק שלנו בא לשדר דינמיות, מקוריות, רוח רעננה וצעירה, או לחילופין מדובר בעסק אשר עוסק בעולם הבידור, המשחק, האומנות, וכיו"ב – לא בטוח כי נחפש ריהוט של משרד אשר בא באמת לתת את התחושה של "משרד" במובן הקונבנציונאלי.
יתכן בהחלט שעדיף לחפש ציוד משרדי ייחודי יותר, צבעוני יותר, עשוי מחומר "צעיר" יותר. לעומת זאת, ברור כי אם העסק שלנו הינו עסק אשר בא לשדר יוקרתיות ובגרות, נעדיף ריהוט למשרד אשר משדר תחושת בגרות ואחידות – צבעוני פחות, אך כזה אשר ברור כי הבעלים שלו כאן כדי לעשות עסקים. מובן, כי בכל מקרה של סגנון של הריהוט המשרדי אשר נבחר לעסק, אסור לעולם להתפשר על הנוחיות של הריהוט. זכרו, כי הריהוט המשרדי איננו רק המראה לעסק שלך – לבסוף אנשים הולכים להשתמש בו. הם ישבו על הכיסאות, יכתבו על השולחנות ויאכסנו חומרים במגירות. הריהוט המשרדי אשר נראה מרשים – אך איננו פונקציונאלי ונח – איננו שווה פרוטה מכספכם.
חברת סופר דסק מתמחה למעלה מ 20 שנה בתחום של ריהוט למשרד. לאורך השנים צברנו ניסיון רב ולקוחות רבים, ולעולם לא התפשרנו על האיכות של מוצרינו. אם אתם מחפשים ריהוט של משרד אשר מותאם לצרכי העסק שלכם מצד אחד – אך הינו גם נגיש, נח ושימושי – חברת סופר דסק היא הכתובת בשבילכם. סופר דסק הינה חברה אשר חרתה על דיגלה את ערך המצוינות, ועוסקת בייבוא של ריהוט משרדי איכותי ואמין אשר יעמוד בציפיותיכם – הוא יקרין על העסק שלכם את האופי הדרוש לו, וייתן לעובדים, לשותפים, וללקוחות את תחושת הנוחות אשר מצופה ממנו – ואף יותר.
פותחים עסק חדש ומחפשים ריהוט משרדי זול? התפיסה הרווחת בקרב הצרכנים היא שהמחיר מעיד על האיכות, דהיינו, מוצר איכותי הוא בהכרח יקר יותר, אם בשל השימוש בחומרי גלם ייחודיים ואו איכותיים יותר בתהליך הייצור, שילוב של טכנולוגיות מתקדמות בתהליכי הפיתוח וגימור מושלם.
אלא שלעתים מדובר ברטוריקה המהווה תולדה של שיווק אגרסיבי, פרסום ומיתוג, וקיימות כיום לא מעט טכניקות לרכישת מוצרים בעלויות סבירות מבלי להתפשר על האיכות, וכך גם בענף הריהוט המשרדי.
אנשי הצוות המקצועי מבית חברת סופר דסק מסבירים ששלב החיפוש אחר הרהיטים למשרד מתחיל בסקר שוק, זאת במטרה לקבל תמונת מצב כללית והערכה בנוגע לטרנדים הקיימים ולטווחי המחירים המקובלים בתחום.
באופן כללי, אחת הדרכים לחיסכון בעלויות במהלך רכישת ריהוט משרדי היא להזמין את כול הרהיטים במקום אחד, מחברה המחזיקה את כול מגוון פרטי הריהוט שבהם נהוג לעשות שימוש במשרד סטנדרטי. במקרים רבים מעניקים בתי העסק הנחה על רכישות גדולות וגם עלות ההובלה זולה יותר בהשוואה לפיצול הרכישה בין מספר חברות שונות, כך שהדבר על פי רוב משתלם.
יחד עם זאת, לעתים יכול להיווצר מצב שבו שווה יהיה לפצל את הרכישה, לפיכך כדאי לבדוק את כול האפשרויות ולחשב את כול העלויות בטרם ההתקשרות עם חברה כזו או אחרת. במידה ומדובר בעסק מתחיל עם תקציב מוגבל להשקעה ברהיטים, מוטב להסתפק בריהוט סטנדרטי על פני השקעה ברהיטי יוקרה.
דרך נוספת לחיסכון במחיר היא העדפת ריהוט משרדי במידות סטנדרטיות על פני ריהוט בהתאמה אישית ואו בגודל חריג. לא אחת קורה שבשל הפרשי גודל של 10 ס"מ, עלות הרהיט מזנקת וללא הצדקה. עוד דרך לחסוך היא בחירת רהיטים העשויים מחומרי גלם זולים יותר כמו מלמין, MDF, פורמייקה וכן הלאה, שניתן כיום להגיע באמצעותם לתוצאות לא פחות מרשימות.
כפי שניתן להבין, כשהדבר נוגע לריהוט משרדי, ישנן מגוון הרבה דרכים שבהן ניתן להוזיל עלויות, ובמצטבר, עשוי הדבר להגיע לסכומים משמעותיים. אלא שישנו תחום אחד שבו מומלץ שלא לחסוך והוא נושא הארגונומיה. פער המחירים בין ריהוט ארגונומי לריהוט סטנדרטי הנו על פי רוב זניח, ומאידך הוא מסייע לעובדים לשמור על בריאותם ומאפשר להם לעבוד בנוחות שעות ממושכות.