מחקרים הוכיחו זה מכבר שלסביבת העבודה יש השפעה לא מעטה על רמת שביעות רצונם של העובדים ממקום העבודה ומידת הפרודוקטיביות שלהם. לפיכך, במידה ואתם מתכננים לפתוח משרד חדש או לשפץ את המשרד הקיים, כדאי להסתייע בשירותיה של חברה מקצועית המתמחה בתחום עיצוב הפנים לעסקים.
הדבר מבטיח סביבת עבודה אופטימלית עם פתרונות אחסון מתקדמים וחכמים, בחירת ריהוט משרדי ארגונומי מאיכות טובה וכן הלאה. תכנון משרדים מצריך אפיון מדויק וממוקד הן של צורכי העסק הספציפי והן של הלקוח הפוטנציאלי. על כן, דורש התכנון התייחסות למגוון שיקולים ופרמטרים, כמו לדוגמה אופיו של המשרד, גודל המשרד, הסגנון שבו מתנהלת העבודה השוטפת, כמות העובדים, כמות זרימת הלקוחות העתידית וכיוצא בזה.
אנשי המקצוע מבית חברת סופרדסק מציינים שבשלב שלאחר אפיון בית העסק והבנת צרכיו האינדיבידואליים, ניתן לגשת אל הקו העיצובי המנחה ולבחור ריהוט משרדי העונה על הצרכים הספציפיים ומותאם לאווירה ולמסרים השיווקיים שמעוניין המשרד לשדר.
עיצוב משרדי כרוך, בין היתר, בהתייחסות אל גודל החלל, צורת החלוקה הפנימית שלו, כמו גם למיתוג של בית העסק, לגווניי הקירות והריצוף, לתאורה נכונה ועוד.
חשוב להקפיד שלא להעמיס את סביבת העבודה יתר על המידה ברהיטים ואביזרים בלתי נחוצים, מאחר והם תופסים מקום ונפח, ועשויים ליצור אווירה דחוסה, מעיקה ומחניקה, אלא להרבות בשימוש של פתרונות אחסון חכמים ויעילים, התורמים לשמירת הארגון והסדר ומקנים תחושה של מרחב.
מבית חברת סופרדסק מוסיפים שבשלב שבו בוחרים ריהוט משרדי, כדאי גם להתחשב באיכות הריהוט ובעמידותו לאורך זמן. אחת מהדוגמאות הקלסיות נוגעת לבחירת כיסאות מנהלים משרדיים עבור משרד שחלק נכבד משגרת העבודה בו דורשת ישיבה לאורך זמן מול צג המחשב.
מחקרים מראים שישיבה בלתי נכונה וממושכת על כיסא משרדי שאינו מותאם, עלולה להוביל להפחתת זרימת הדם אל הרגליים ולהעלות את הלחץ שמופעל על החוליות והנוקשות בגוף. השילוב של ישיבה בלתי נכונה, כפופה ורכונה אל מול צג המחשב בתוספת של לחץ נפשי ואו עייפות מצטברת בשל אופי העבודה היושבני והמונוטוני, כל אלו עלולים לעודד התפתחותם של נזקי גוף מצטברים למפרקים ולשרירים, כמו גם לגב ולחוליות הצוואר.