סופר דסק - ריהוט משרדי איכותי במגוון ענק של רהיטים למשרד שלכם
בעלי עסק? מחפשים שולחנות מנהלים? קבל כמה טיפים!

בעלי עסק? מחפשים שולחנות מנהלים? קבל כמה טיפים!



שולחנות מנהליםבעלי עסק? שוקלים לרכוש ריהוט חדש? מחפשים שולחנות מנהלים? הצוות המקצועי של חברת סופר דסק מציין שבמרוצת השנים צורפו שולחנות המנהלים לרשימת פרטי הריהוט המסווגים כסמל סטטוס, וככל שמדובר בשולחנות ממותגים, יוקרתיים ומוקפדים, כך גם עולה רמת המכובדות שהם מקרינים אל החלל המשרדי.

הסיבות לכך נובעות מעצם גודלם הרב בהשוואה ליתר הרהיטים והפריטים המאכלסים את המשרד ומעצם עובדת היותם ממוקמים במרכז החדר, מה שגורם להם להקרין נוכחות רבה ולצוד מיד את עיניהם של כל באי המשרד ומבקריו. אי לכך, קיימת חשיבות לא מועטה לאופן בחירתו של שולחן, תוך הקפדה על התאמתו הן לקו העיצובי הכללי ולאופי השירות הניתן במשרד והן למעמדו של בעל התפקיד ולצורכי העבודה הפרטניים.

ההבדל שבין שולחנות מנהלים לשולחנות עבודה סטנדרטים

באופן כללי, כשניגשים למלאכת בחירת הריהוט המשרדי, כדאי לשים את הדגש על מספר פרמטרים, בהם סוג ואיכות החומרים שמהם מורכבים הרהיטים, זאת על מנת להבטיח עמידות לאורך זמן, כמו גם נוחות, פונקציונליות וארגונומיה. כמו כן, יש לכלול בשיקולים את גודל החלל המשרדי, מאפייני העבודה הספציפיים, הקו העיצובי הכללי ומסגרת התקציב שמקצים לצורך זה.

מבית סופר דסק מסבירים שמעבר לכך שהם משמשים אנשים המחזיקים במשרות בכירות, שולחנות מנהלים נבדלים משולחנות עבודה סטנדרטים בכך שבנוסף להיבט הפונקציונלי, אמורים השולחנות לשמש בו זמנית להעברת מסרים שיווקיים סמויים ולהשארת רושם טוב, כמו למשל איכות מוקפדת, שירות בוטיק ברמה הגבוהה ביותר, כמו גם רצינות, יצירתיות, סמכותיות וכן הלאה.

לאפשר עבודה נוחה ופרודוקטיבית

היבט נוסף שמומלץ להתייחס אליו במהלך הזמנת שולחנות מנהלים ובכלל ריהוט משרדי יוקרתי קשור לעניין הארגונומיה, ובפרט על רקע העובדה שנושאי משרות בכירות ומנהלי חברות נוהגים דרך קבע לשהות במשרדם שעות רבות, אם בשל עומס העבודה הרובץ מעל לכתפיהם ואם במסגרת תפקידם והאחריות הרבה המוטלת עליהם.

לפיכך, במהלך בחירתו של השולחן, כדאי לוודא שהוא אכן מותאם אישית לצרכיו והרגלי עבודתו של המנהל, זאת על מנת לאפשר עבודה נוחה ופרודוקטיבית וללא חשש שייגרמו לו במשך הזמן נזקי גוף מצטברים.

אספקט אחר שמומלץ לקחת בחשבון מתייחס לגודל השולחן. מנהלים רבים נוהגים כיום להחזיק מעל לשולחנם מחשב, מקלדת, סורק, מדפסת אישית, וכן ניירת, חומר מקצועי ומסמכים הנדרשים לעיון, טיפול ואו חתימה. לפיכך, מוטב להעדיף שולחנות רחבים או כאלו המגיעים עם כוננית צמודה, מגירות אחסון וכיוצא בזה.