שולחנות מנהלים הינם פריט ריהוט בעל נוכחות רבה במרחב המשרד. דמיינו את עצמכם נכנסים לחדר המנהל במשרד. מהו הרהיט שתופס מיד את עיניכם? שולחן המנהלים תופס מקום מרכזי, הן מבחינת מיקומו והן מבחינת נוכחותו בחלל. לכן ישנה חשיבות רבה להתאמה מושלמת בין שולחן המנהלים לחלל המשרד.
שולחן מנהלים המתאים באופן מושלם הן לחלל המשרד והן לבעליו הינו שולחן שמצד אחד מבטא את אופיו של המנהל, ומצד שני הינו פרקטי ועונה לצרכיו ולמאפייניו האישיים. בגלל מרכזיותו של שולחן המנהלים והשימוש הרב שנעשה בו ישנה חשיבות רבה לבחירת שולחן מחומרים איכותיים, אך גם לעיצוב שיתאים לקו העיצובי הכללי של המשרד.
סופר-דסק מציעה מגוון רחב של שולחנות מנהלים שיכולים לענות למגוון צרכים ומתאימים לסוגים שונים של מנהלים, חברות ועסקים.
עוברים למשרד חדש? מעוניינים לרענן את המשרד הקיים ולהחליף ריהוט משרדי? להפוך אותו למזמין יותר? אנשי הצוות המקצועי מבית חברת סופר דסק מציינים שבנסיבות הללו, אחד מהנושאים שתצטרכו לשים עליו את הדעת נוגע לבחירת השולחנות המשרדיים.
ניתן למנות כיום מגוון לא מבוטל של שולחנות מנהלים למשרד, החל משולחנות המיועדים לסביבות עבודה בקונספט של "Open space", כמו במוקדים טלפוניים, טלמרקטינג, ולעתים גם בחברות פרסום, הייטק וסטארט אפ.
מדובר בסביבות עבודה שבהן כל העובדים יושבים יחד בחלל פתוח אבל לכל אחד מהם חלל אישי משלו, דרך שולחנות מנהלים ושולחנות לפקידות והמזכירות, וכלה בשולחנות לחדרי ישיבות, שולחנות מחשב, וכן שולחנות לדלפקי קבלה, לפינות ההמתנה וכן הלאה.
מחברת סופר דסק מסבירים שבהגיענו לבחור שולחנות מנהלים למשרד, יש להתייחס לכמה פרמטרים, שחלקם נוגעים להיבט הפונקציונלי ואחרים מתייחסים להיבט העיצובי. מטבע הדברים, השולחנות המשרדיים הם פרטי ריהוט גדולים, התופסים נפח גדול מחלל החדר ולפיכך צדים מיד את העין בעת הכניסה אל המשרד.
יתירה מכך, כל שולחן ניחן באופי מיוחד משלו עם אמירה אישית, כך שחשוב להתאים את השולחן הן למותג החברה ולאופי פעילותה והן למי שעתיד לעשות בו שימוש ולצרכיו הספציפיים. ישנם שולחנות מנהלים בעיצובים מודרניים, קלסיים, בסגנון כפרי, וינטאג', עתיק ועוד. למשרדים של עורכי דין, רואי חשבון, ומשרדים בתחומי הביטוח, המיסוי, נדל"ן וכדומה, יתאימו שולחנות משרדיים בעיצובים קלסיים סולידיים, המקרינים יוקרה מוקפדת ומאופקת.
עם זאת, למשרדי פרסום וחברות הייטק וסטארט אפ צעירות, יתאימו שולחנות מנהלים בעיצובים חדשניים ואו ססגוניים, העשויים משילוב של חומרים בלתי שגרתי ובעלי אמירה מסוימת כמו תעוזה, שבירת מוסכמות וחשיבה מחוץ לקופסה. בהיבט הפונקציונלי, חשוב להתאים את השולחנות לשיטת התנהלות העבודה במקום ולצרכים הפרטניים של בעל המשרה.
לדוגמה, שולחן מנהלים נדרש מחד להיות מעוצב בקפידה ותואם הן את סגנון החברה והן את מעמדו של בעל המשרה, ומאידך עליו להיות מרווח באופן המאפשר לעבוד בנוחות רבה, זאת במטרה ליצור סינרגיה מושלמת בין הפרקטיקה להיבט העיצובי. בחירת שולחן למזכירה, לעומת זאת, דורש בעיקרו המתמקדות בהיבט הפונקציונלי ומצריך התאמה אופטימלית לצרכיה, כמו לדוגמה מגירות אחסון, מרחב שמאפשר לה לעבוד בצורה נוחה וכדומה.