סופר דסק - ריהוט משרדי איכותי במגוון ענק של רהיטים למשרד שלכם
המדריך לרכישה נבונה: טיפים לבחירת שולחנות מנהלים

המדריך לרכישה נבונה: טיפים לבחירת שולחנות מנהלים



שולחן מנהלים סופר דסקשוקלים לרכוש ריהוט משרדי? מעוניינים להזמין שולחנות מנהלים חדשים למשרד? המומחים מבית סופר דסק מסבירים ששולחנות מנהלים הם מסוג הרהיטים שמקרינים נוכחות לא מעטה אל המרחב המשרדי, שכן מדובר בפריט ריהוט שצד מיד את עיניהם של כל באי המשרד ומבקריו, אם מבחינת גודלו ואם מבחינת מיקומו המרכזי בהשוואה ליתר הרהיטים, האביזרים והפריטים המאכלסים את החדר.

 

לפיכך, קיימת חשיבות רבה להתאמה נכונה בין שולחן המנהלים לבין העיצוב הכללי של המשרד. באופן כללי, חשוב תמיד לבחור בקפידה את הריהוט המשרדי, תוך כדי התייחסות למגוון רחב של פרמטרים כגון חומרי גלם, פונקציונליות, עמידות, כמו גם מאפייני העבודה בבית העסק, נוחות וארגונומיה, סגנון עיצובי ושיקולי תקציב.

 

העברת מסרים שיווקיים תוך כדי הותרת רושם רב

מחברת סופר דסק מציינים ששולחנות המשמשים מנהלים בכירים נבדלים על פי רוב משולחנות מחשב ושולחנות משרדיים סטנדרטים, מאחר ומעבר להיבט הפונקציונלי, שולחנות מנהלים אמורים להעביר, בין היתר, מסרים שיווקיים כגון איכות ויוקרה, סמכותיות, יצירתיות וכן הלאה, תוך כדי הותרת רושם רב הן על העובדים הכפופים אליהם והן על הלקוחות החשובים והספקים למיניהם.

 

אספקט נוסף, מתייחס, כאמור, להיבט הארגונומי, כאשר מנהלי חברה נוהגים לרוב לשהות במשרד למשך שעות ארוכות, אם במסגרת תפקידם ואחריותם ואם בשל עומס העבודה הרב המוטל על כתפיהם. לפיכך, חשוב להקפיד ולבחור שולחן המותאם למאפייניו האישיים של המנהל, מה שמבטיח עבודה נוחה ואפקטיבית, וללא חשש לכאבי גב ובעיות רפואיות נוספות לאורך הזמן.

 

שולחנות מנהלים: העדפת שולחנות רחבים שכוללים מגירות אחסון

מחברת סופר דסק מוסיפים שבעידן העכשווי, כל נושאי המשרות הבכירות נוהגים להחזיק מעל לשולחנם מחשב, מקלדת, סורק ומדפסת אישית. בנוסף, במהלך העבודה נדרשים המנהלים בדרך כלל לטפל בניירת רבה, לקרוא חומר מקצועי, לחתום על מסמכים וכיוצא בזה. על כן, בעת הזמנת שולחנות מנהלים, כדאי להעדיף שולחנות רחבים במידה מספקת, שמגיעים עם כוננית צמודה ואו מגירות אחסון.

 

הדבר מאפשר למנהלים לאחסן במגירות את כל הציוד המשרדי שאינם נזקקים להם, תוך שמירה על שולחן מסודר ומאורגן. היבט אחרון שכדאי לשים עליו את הדעת נוגע לסגנון העיצובי. במהלך בחירת ריהוט משרדי כזה או אחר, מומלץ להתאים אותו אל קו העיצובי הכללי ואל יתר פריטי הריהוט שבחדר, זאת במטרה להקרין אל החלל אווירה הרמונית נעימה.