סופר דסק - ריהוט משרדי איכותי במגוון ענק של רהיטים למשרד שלכם
המדריך לבחירת ריהוט משרדי

המדריך לבחירת ריהוט משרדי



לקטלוג ריהוט משרדי >>

פותחים עסק חדש? משפצים את המשרד? במידה והחלטתם לפתוח עסק חדש או לשדרג את החזות החיצונית שלו, אזי קרוב לוודאי שתחפשו בשלב כזה או אחר ריהוט משרדי. אנשי המקצוע מבית חברת סופרדסק מסבירים שישנם כמה דברים שכדאי לדעת עוד לפני עריכתו של סקר השוק, מה שיסייע להתאים את הריהוט אל הצרכים וגם יהפוך את השוואת המחירים למדויקת יותר.

חברת סופרדסק מציינים שבשלב הראשון יש להכין את רשימת סוג הריהוט לו אנו זקוקים, כגון כיסאות, שולחנות, ארונות משרדיים, פינות המתנה וכן הלאה, ולהעדיף להזמין מחברה שמייצרת או משווקת את כל מגוון הרהיטים. הניסיון מלמד שפיצול ההזמנה בין מספר חברות שונות איננו בהכרח הפתרון הזול, הנוח והיעיל ביותר.

אינספור מחקרים שנעשו בתחום הוכיחו זה מכבר שלסביבת העבודה יש השפעה לא מעטה על מידת הפרודוקטיביות ושביעות רצונם של העובדים ממקום העבודה. לפיכך, במידה והחלטתם לפתוח משרד חדש או לרענן ולשדרג את מראה המשרד הקיים בריהוט משרדי חדש, מוטב שתסתייעו באנשי מקצוע המתמחים בעיצוב פנים לעסקים. 

המטרה היא להבטיח סביבת עבודה המתוכננת בצורה נכונה וכוללת, בין השאר, פתרונות אחסון מתקדמים חכמים, רהיטים ארגונומיים מאיכות גבוהה, התאמה עיצובית אל החלל הכללי וכן הלאה. אנשי הצוות המקצועי מבית חברת סופר דסק מסבירים שתכנון משרדים כרוך באפיון נכון ומדויק של הלקוח הפוטנציאלי וצורכי בית העסק ולוקח בחשבון מגוון רחב של שיקולים. 

 

הדרכים לחיסכון בעלויות הריהוט

ריהוט משרדי | סופר דסק

 

סוגיה נוספת שעשויה להתעורר במהלך התכנון והשיפוץ של המשרד והזמנת ריהוט משרדי נוגעת למידת נחיצותו של מעצב פנים, ובפרט כשמדובר בעסק מתחיל שהתקציב ההתחלתי שלו אינו גדול והדבר מתנגש עם הצורך לחסוך בעלויות, לפיכך חשוב שהתקציב יוגדר מראש. כמו כן, באמצעות תכנון נכון, יכול מעצב הפנים במקרים רבים להגיע לתוצאות מרשימות, תוך כדי חיסכון בעלויות ובאביזרים מיותרים.

מחברת סופרדסק מדגישים שישנן מגוון דרכים לחסוך בעלויות, כמו לדוגמה בחירת ריהוט במידות סטנדרטיות, שכן לעתים קורה שהבדל של כמה סנטימטרים בגודל עלולים להקפיץ את המחיר. ניתן גם לבחור בחומרים זולים יותר כגון מלמין במקום פורניר ולחסוך בריהוט ובאביזרים מיותרים ויקרים שהשימוש בהם מוטל בספק.


 

הבנת מאפייניו וצרכיו הפרטניים של בית העסק
 

הליך התכנון העיצובי ובחירת ריהוט משרדי הנו רב שלבי ודורש התייחסות אל מכלול לא קטן של שיקולים שונים, החל מאופיו של בית העסק ואופן התנהלות העבודה בתוכו, גודל החלל הכללי, גודל המשרדים ואו החללים האחרים, כמות העובדים, צורכי האחסון, זרימת הלקוחות הצפויה וכיוצא בזה. 

מבית סופר דסק מוסיפים ששלב האפיון נועד להבנת מאפייניו וצרכיו הפרטניים של בית העסק, סוג המוצרים או השירותים שהוא מציע, קהל היעד הפוטנציאלי, מאפייני הזירה העסקית שבתוכו בית העסק פועל, מאפייני המתחרים ועוד, כשרק לאחר מכן ניתן לגשת אל השלב המעשי ובחירת קו עיצובי מנחה המותאם אל האווירה והמסרים השיווקיים שבית העסק מעוניין לשדר.

 

ריהוט משרדי: הגורמים שעלולים לייקר את המחיר
 

במידה ומדובר בהזמנת ריהוט משרדי בהיקף גדול, כדאי לקחת בחשבון שזמן האספקה המקובל בשוק נע בין שבועיים לחודש ימים. עם זאת, במקרים של הזמנה דחופה יותר, עלול הדבר לייקר את המחיר בתוספת משמעותית של עשרות אחוזים. בנוסף, בעת תמחור עלות הריהוט, רצוי לברר מראש את מחיר ההובלה להוסיף זאת לעלות הכוללת. באופן כללי, עלות ההובלה היא נגזרת של המרחק ומספר הפריטים.

 

כך לדוגמה, הובלתו של פריט בודד למרחק עד 30 ק"מ עשוי לנוע בטווח שבין 250-450, כשמעבר לכך עלולה עלות ההובלה להאמיר אל מעבר לרף ה-1,000 ש"ח. מחברת סופרדסק מוסיפים שניתן להוזיל עלויות על ידי הובלת הרהיטים באופן עצמאי, אולם במקרים שבהם מדובר בציוד בשווי יקר, מומלץ שלא ליטול סיכונים על מנת להבטיח שהוא לא יינזק במהלך ההובלה.


 

מעין משחק פסיכולוגי
 

ניתן למצוא כיום בשוק ריהוט משרדי במבחר רחב של סגנונות עיצוביים שונים, כמו ריהוט בסגנון מודרני, סגנון קלאסי יוקרתי, סגנון מינימליסטי נקי, כמו גם כפרי, וינטג' או אקלקטי. בחירת הקו העיצובי משול למעין משחק פסיכולוגי ומושפע מאופיו של בית העסק, סוג השירותים ואו המוצרים, המסרים והפרשנות שהוא חפץ להעביר ללקוחותיו. 

לדוגמה, משרדי סטארט אפ והיי טק יעדיפו על פי רוב ריהוט משרדי קליל וססגוני עם פתרונות אחסון חכמים ושילוב חומרים בלתי שגרתי, להותרת רושם צעיר, תוסס ורענן, מלא תעוזה ורעיונות מחוץ לקופסה. משרדי עורכי דין או רואי חשבון, לעומת זאת, עשויים להעדיף סגנון עיצובי יוקרתי, מוקפד מאוד ומאופק, זאת להעברת מסר של מכובדות, רצינות ומתן שירות אקסקלוסיבי.
 

 

תהליך בחירתו של ריהוט משרדי איננו עניין של מה בכך, שכן הוא נדרש לענות על מגוון צרכים שונים: עליו להיות גם יעיל ונוח אבל גם ייצוגי ואסתטי, תוך שהוא מעביר בהצלחה את המסר שהמשרד מעוניין להעביר לחוג לקוחותיו, כמו גם לספקיו ולעובדיו, וכאן מתעוררת השאלה כיצד נכון לבחור את מערכות הריהוט בדרך שתשרת אופטימלית את צורכי העסק?

 

המומחים מחברת סופרדסק מסבירים שמדובר בבחירה בעלת השלכות לטווח ארוך, שלעתים עשויה להשפיע משמעותיות על מידת הצלחתו של בית העסק. דוגמה קלסית לכך יכולה להתבטא בתרחיש שבו לקוח נכנס למשרד עורכי דין, תוך כדי התלבטות בנוגע להשכרת שירותי המשרד.

 

בשלב זה, נוהג כל לקוח להעיף מבט סביבו, לרוב באופן בלתי מודע, כאשר הרושם הראשוני שמותיר בו המקום משמש לשון המאזניים שעשוי להכריע את הכף בכל הקשור להחלטה האם לשכור את השירות אם לאו.

 

מסר של מקצועיות והצלחה לעומת מראה עיצובי חסר אטרקטיביות

ריהוט משרדי איכותי ומרשים מדבר בעד עצמו ומסוגל להעביר את המסר גם ללא מילים. יחד עם זאת, במקרים רבים נוטים בעלי עסקים להזניח את העניין, ולהקצות לצורך זה תקציב שולי המאפשר רכישת ריהוט בסיסי בלבד.

 

הדבר עלול להוות כמעין חרב פיפיות, היות ובמקום המסר של מקצועיות והצלחה, מקרין בית העסק מראה חסר אטרקטיביות, מה שעלול לפגוע ביכולת לקשור קשרים עסקיים חדשים, ביכולת להרחיב את מעגל הלקוחות ולמנף את פעילותו.

 

לפיכך, מחברת סופרדסק ממליצים להשקיע מעט זמן ומחשבה בטרם רכישת ריהוט משרדי כזה או אחר, זאת להבנת הצרכים האינדיבידואליים הן של בעל העסק, הן של העובדים והלקוחות והן של המשרד כולו.

 

רהיטים שמשדרים איכות ויוקרה מוקפדת לעומת קו עיצובי נועז וחדשני

כמו כן, פרמטר חשוב נוסף שכבר הוזכר לעיל, נוגע למסר שאותו מעוניינים להעביר בעזרת ריהוט משרדי חדש, וחשוב להקפיד שהמסר אכן יהיה תואם לאופיו של בית העסק. משרד קטנטן, לדוגמה, שמבקש ליצור רושם מכובד, שמרני, רציני ואלגנטי של מקום המעניק שירות בוטיק, מוטב שיעשה שימוש ברהיטים שמשדרים איכות ויוקרה מוקפדת.

 

לעומת זאת, שמשרד העוסק בתחומי ההייטק, הסטארטאפ או הקריאייטיב, יכול להרשות לעצמו שימוש ברהיטים ססגוניים, כאלו שמתאפיינים בעיצוב נועז, חדשני ובלתי שגרתי. בין אם מדובר במשרד שמעוניין ליצור רושם שמרני ומכובד בין אם מדובר במשרד צעיר, תוסס ונועז, מומלץ לבחור במערכות ריהוט בעלות מסר וקו עיצובי אחידים במידת האפשר, זאת כדי להעניק תחושה של רצף הרמוני בכל תחומי המשרד.