סופר דסק - ריהוט משרדי איכותי במגוון ענק של רהיטים למשרד שלכם
איך בוחרים ריהוט משרדי?

איך בוחרים ריהוט משרדי?



 

אז החלטתם שהגיע הזמן לפתוח עסק, אבל איך תדעו לבחור את הריהוט הנכון? ריהוט המשרד עשוי להיות בעל חשיבות רבה בתפקוד העסק שלכם והצלחתו. הצוות המקצועי של סופר דסק מספק לכם את כל המידע שאתם צריכים על ריהוט משרדי.איך לבחור ריהוט משרדי?

החשיבות של ריהוט משרדי

משרד מורכב מאלמנטים שונים כמו עובדים ולקוחות, אך הרקע לכל הפעילות הרוחשת במשרד הוא הריהוט. כך למשל, כאשר לקוח נכנס למשרד הוא מיד מתרשם מהעיצוב שלו. הריהוט בו תבחרו עשוי לתת לו את הרושם הראשוני הנכון ולשכנע אותו להישאר.

על מה אנחנו מדברים כשאנחנו אומרים ריהוט למשרד?

הרהיטים במשרד כוללים פריטים שונים, כאשר ככל שהמשרד גדול יותר כך הוא יהיה זקוק לסוגים רבים יותר של רהיטים. בגזרת השולחנות קיימים שולחן מנהלים, שולחן לחדר ישיבות, שולחן עבודה סטנדרטי ושולחנות המתנה. כסאות כוללים כיסא מנהלים, כיסא משרדי סטנדרטי וספות המתנה. 

פתרונות אחסון

אלמנט חשוב נוסף במשרד הוא פתרונות אחסון. במהלך שנות העשייה במשרד מצטברת כמות רבה מאוד של ניירת. הקלסרים נערמים זה על זה, ואם אין לכם אמצעי אחסון יעילים אתם עלולים לטבוע בתוך ים של דפים. כדי להתמודד עם הבעיה הזו כדאי לקבל ייעוץ והכוונה לבחירת פתרונות אחסון. קיימים פתרונות המבוססים על יעילות, גמישות ונגישות כך שתוכלו לשמר את הניירת שלכם באופן מסודר, אך יחד עם זאת נגיש לשימוש יומיומי.

נוחות

שני הדגשים עליהם חשוב במיוחד לתת את הדעת בעת בחירת ריהוט משרדי הם נוחות הריהוט ועיצובו. הנוחות חשובה במיוחד כיוון שהריהוט במשרד הינו פונקציונלי ונתון לשימוש רציף ויומיומי. כך למשל, כיסאות שאינם נוחים עלולים לפגוע בבריאותם של העובדים ובתפוקת העבודה שלהם. אם לא ניתן להתאים את גובה הכיסא לגובה השולחן עבודתו של העובד עלולה להיפגע והוא יחוש תסכול גובר וחוסר נוחות.

עיצוב

עיצובו של הריהוט חשוב כיוון שהוא הפנים של המשרד. לקוח הנכנס לחדר ההמתנה של משרדכם מיד מתחיל לבחון את העיצוב של הריהוט. גם אם השירות שלכם הוא הטוב יותר, הלקוח עלול להירתע ממראה עיניו ולהסיק מסקנות מהנראות של המשרד. על ידי בחירת ריהוט משרדי איכותי, מוקפד ומעוצב תוכלו להשאיר רושם טוב וכך לרכוש לקוחות מרוצים.

 

יושבים על המדוכה? כך תבחרו ריהוט משרדי


במידה והנכם בעלי העסק חדש ובדיוק נמצאים בשלבי השיפוץ של המקום, אזי סביר להניח שבשלב כלשהו תידרשו לשים את הדעת בכול הנוגע לריהוט משרדי ולקבל החלטות לגבי סוג הרהיטים המתאימים לבית העסק, הסגנון העיצובי, הקצאת התקציב לצורך זה, כמו גם האם כדאי להעדיף ריהוט סטנדרטי או ללכת על יוקרה? 

האם לשכור את שירותיו של מעצב פנים או שמא אולי לעצב את המשרד באופן עצמאי? כיצד ניתן לקצץ בעלויות והיכן מומלץ שלא להתפשר? אנשי הצוות המקצועי מבית חברת סופר דסק מעניקים שלל טיפים שיסייעו לכם לקבל את ההחלטות הנכונות וגם לחסוך על אם הדרך בהוצאות- בלי להתפשר על האיכות!

 

עריכת רשימה מפורטת של כול פרטי הריהוט הנדרשים


מבית חברת סופר דסק מציינים כי ריהוט משרדי הוא קטגוריה רחבה המונה אינספור פרטי ריהוט כגון שולחנות (שולחנות מנהלים, לחדרי ישיבות, לעמדות עבודה, פינות המתנה וכן הלאה), כיסאות (כיסאות משרדיים לעובדים, למנהלים, לחדרי ישיבות, לאורחים, לפינות ההמתנה ועוד), פתרונות אחסון (ארונות הזזה, ארונות פתיחה, שידות, כוורות מדפים, ארגזי אחסון וכדומה), וכן עמדות עבודה, דלפקים, מחיצות אקוסטיות ועוד היד נטויה. 

בשלב הראשון כדאי לערוך רשימה מפורטת של כול פרטי הריהוט הנדרשים, עוד בטרם הפניה אל יצרני הריהוט לקבלת הצעות מחיר. ריכוז ההזמנה בחברה אחת עשויה, על פי רוב, להיות זולה ונוחה יותר מפיצול ההתקשרות ורכישה מכמה חברות שונות (אם בשל החיסכון בעלויות ההובלה או הנחה שניתן לקבל על הזמנה גדולה). 

 

טיפים לחיסכון בעלויות


מומלץ תמיד לבחון את כול האפשרויות העומדות על הפרק, היות ורבים מהיצרנים המתמקדים בייצור מוגבר של פריט ריהוט מסוים במחירים אטרקטיביים. עניין נוסף נוגע לסוגיית התקציב. כשמדובר בעסק חדש, לרוב קורה שהעסק מוגבל בתקציב שהוא יכול להרשות לעצמו להשקיע בתחילת דרכו לרכישת ריהוט משרדי. בנסיבות הללו, חשוב יותר מתמיד להגדיר את התקציב מראש ולהימנע מרכישת ריהוט מיותר שספק אם יהיה בשימוש. 

במידה והתקציב מוגבל, ניתן לחסוך על ידי העדפת ריהוט משרדי סטנדרטי על פני ריהוט יוקרתי עם מאפיינים מיוחדים, במידות לא סטנדרטיות ואו בהתאמה אישית. אפשר לחסוך גם על ידי רכישת הריהוט מתצוגה, מבצעי סוף שנה, מבצעים לרגל החלפת קולקציה וכדומה. יחד עם זאת, מומלץ שלא להתפשר על ארגונומיה ועל ריהוט בריא ונוח, ובפרט לאור העובדה שהתוספת במחיר הנה זניחה ביחס לתועלת מריהוט ארגונומי לאורך זמן.

 

המדריך לצרכנות נבונה: כך תבחרו נכון ריהוט משרדי 


במידה ואתם לקראת פתיחה של עסק חדש, או לחלופין בתהליכי שיפוץ או מעבר למקום אחר, סביר להניח שבמוקדם או במאוחר תידרשו לתת את הדעת לעניין בחירת הריהוט למשרד. 

בשלבי החיפושים אחר ריהוט משרדי, עשויות לצוץ ולעלות לא מעט דילמות והתחבטויות כגון האם להעדיף ריהוט סטנדרטי או שמא להשקיע ברהיטי יוקרה, האם כדאי להסתייע במעצב פנים או שניתן לוותר על שירותיו, היכן אפשר לחסוך בעלויות ועל מה לא מומלץ להתפשר? 

המומחים מבית חברת סופר דסק מציינים שסביבת העבודה משפיעה משמעותית על שביעות רצונם ומידת הפרודוקטיביות של העובדים. לפיכך, כדאי להיעזר באנשי מקצוע המתמחים בתחום במהלך תכנון ועיצוב המשרד.

 

אפיון צורכי העסק


תכנון סביבות עבודה ומשרדים מתחיל באפיון צורכי העסק, תוך התחשבות בפרמטרים רבים, החל מאופיו ומאפייניו הייחודיים של בית העסק, גודל החלל ומספר העובדים, וכלה בהתנהלות והרגלי העבודה במקום, צורכי אחסון, תאורה, מיתוג וכן הלאה. 

הבנת צורכי הלקוח מאפשרת לתכנן סביבת עבודה מעוצבת ומתקדמת ובחירת ריהוט משרדי תואם. ככלל, ישנן מגוון דרכים שבהן ניתן לחסוך בעלויות, ובפרט כשמדובר בעסק חדש שהתקציב ההתחלתי שלו אינו גבוה. 

אחד מכללי הברזל הוא להגדיר את התקציב מראש ולהכין רשימה של פרטי ריהוט נחוצים עוד בטרם עריכת סקר שוק ופניה לחברות השונות לקבלת הצעות מחיר. דרך נוספת לחיסכון בעלויות היא הזמנת כל הריהוט המשרדי אצל יצרן רהיטים אחד. 

 

שיטות להוזלת עלויות הריהוט המשרדי 


בהקשר זה, המציאות מלמדת שהתקשרות עם ספק רהיטים אחד על פי רוב משתלמת וכדאית יותר מפיצול עסקות ורכישת ריהוט משרדי מכמה חברות שונות. כדי לחסוך במחיר, מומלץ להעדיף ריהוט במידות סטנדרטיות ושעשוי מחומרים מעט זולים יותר אבל לא בהכרח פחות איכותיים. 

שימוש בחומרים דוגמת עור ופורניר, צביעה בשיטה יקרה, גימור ייחודי ואו בחירה ברהיט בגודל לא סטנדרטי, כל אלו עלולים להקפיץ את המחיר שלא בצדק בעשרות אחוזים. ניתן בהחלט לחסוך בעלויות בהימנעות מרכישת ריהוט מיותר שספק אם יהיה בו שימוש, גופי תאורה ואביזרים ייחודיים ויקרים. יחד עם זאת, מומלץ שלא לחסוך ברהיטים ארגונומיים, כמו כיסאות ארגונומיים, שכן מדובר בנוחות ובבריאות העובדים, וכן בפתרונות אחסון מודולריים וחכמים.